PROFIT system oferă instrumente eficiente care te pot ajuta să găsești francizatul cel mai potrivit pentru afacerea ta.

Recrutarea francizaților

Fiecare francizor ştie pentru ce fel de francizat este în căutare pentru reţeaua sa. Francizatul perfect trebuie să aibă calități antreprenoriale și să fie pasionat de produsul sau serviciul pe care le va vinde. Ei trebuie să creadă în ideea afacerii și în scopul de bază a acesteia. Noi știm cum să găsim aceste persoane. PROFIT system reușește să atragă potențialii francizați, să selecteze pe cei mai buni candidați și să le verifice referințele. PROFIT system oferă instrumente eficiente pentru a te ajuta să găsești francizații potriviți pentru afacerea dvs.:

  • Prezentarea pe portalurile de franciză
    Prima sursă de informare despre francize este un site profesional ce abordează exclusiv tema francizelor. Datorită promovării pe pagina principală vei avea rezultate mult mai bune în campania de recrutare pentru francizați,
  • Suport PR
    Susținerea prin PR a conceptului de franciză permite francizorului să comunice potențialilor francizați cu ajutorul presei - ”afacerea noastră este dovedită și profitabilă”. PR-ul ajută, de asemenea, la consolidarea imaginii brandului în franciză printre partenerii actualii și viitori,
  • Promovarea în revista de franciză
    Mulțumită promovării în presa de specialitate se poate ajunge cu precizie la publicul ţintă şi să ai siguranța că vei avea cât mai mulți candidaţi,
  • Participarea la târgurile de franciză
    Contactul direct cu francizorii este o sursă de informare foarte importantă pentru candidați și aceasta poate fi argumentul final care îi ajuta să se decidă să devină viitorii tăi francizați,
  • Comunicare prin e-mail cu candidații
    Infomațiile despre sistemul de franciză trimise prin e-mail persoanelor interesate de ofertele de francize,
  • Pachetul cu informații despre franciză
    O broșură pentru potențialii francizați - conține toate informațiile importante despre francizor, introduce modelul de afacere la nivelul său de bază, pune în evidență cele mai importante cele mai importante aspecte despre contractul de franciză, beneficiile pentru francizat, produsele și serviciile comercializate, criteriile de aderare la sistem,
  • Comunicarea internă în rețeaua de franciză
    Un ziar propriu ale companiei, sub formă scrisă sau newsletter, este un instrument eficient de comunicare cu partenerii, construirea imaginii de reţea şi atragerea de noi francizați. Se poate compara un concept nou în România, ”employer branding”, pe care marile companii îl folosesc pentru a atrage talente noi. PROFIT system oferă suport pentru selectarea temelor relevante și atractive, editarea articolelor, compoziţia grafică, tipărire şi distribuţie - în cazul printurilor.

PROFIT system crează campaniii special concepute după nevoile clienților în țările de destinație.

Pentru întrebări, vă rugăm contactați-ne.

Puneam la dispoziția clienților noștri campanii create special pentru nevoile lor în țara de destinație .